Evenementen

EHBO vereniging Oud Gastel, staat klaar voor evenementen in de regio Halderberge. Onze EHBO’ ers verlenen eerst hulp bij evenementen, verenigingen, (sport) wedstrijden en feesten in elke vorm. We zijn concurrerend in prijs en proberen zo veel mogelijk met u mee te denken.

Onze medewerkers werken op vrijwillige basis, echter vragen we aan onze klanten wel een basis tarief per uur per hulpverlener. Zo kunnen kosten van materiaal, verzekering en andere kosten gedekt worden. Ook vragen wij de klant deze vrijwiligers te voorzien van eten / drinken tijdens het posten. Graag hebben we aanvragen voor een hulpverlening minimaal  8 weken voor het evenement binnen, zodat we voldoende mensen voor uw hulpverlening  kunnen inzetten.

Indien u een aanvraag wilt doen of informatie wilt betreffende het evenement posten,
mail dan uw vraag naar evenementen@ehbo-halderberge-og.nl

Met vriendelijke groet,

Robert Berghout,